Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77
» » » Офіційна відповідь компанії Київстар

Офіційна відповідь компанії Київстар

Шановні колеги!
Дякуємо Вам за звернення та інтерес до компанії "Київстар".
Моніторинг мереж і обладнання, який проводиться компанією в цілодобовому режимі, не зафіксував критичного зниження якості голосового зв'язку і мобільного інтернету в Тячівському районі. До сих пір скарги на те, що частина жителів села Бедевля, що на Тячівщині відчуває проблеми зі зв'язком, до нас не надходили. Ми припускаємо, що така ситуація викликана періодичними відключеннями електроживлення з боку районної електромережі, що могло вплинути на роботу обладнання базової станції, яка обслуговує даний населений пункт.

Для того, щоб на місці розібратися в даній ситуації, найближчим часом у ваш населений пункт виїде робоча група фахівців технічної дирекції Київстар. Після цього буде надана більш повна інформація і будуть прийняті відповідні рішення спеціалістами з радіопланування.
Зі свого боку компанія завжди готова приймати всі необхідні заходи для того, щоб забезпечити своїх клієнтів стабільним і якісним зв'язком.


скачать dle 12.0




Загрузка...
Загрузка...
ІНШІ НОВИНИ

Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.

Професійна розробка сайтів

«    Липень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031