Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77
» » » » Поспішіть! 90% готельно-туристичних комплексів Закарпаття уже заброньовано на зимові свята

Поспішіть! 90% готельно-туристичних комплексів Закарпаття уже заброньовано на зимові свята

 
М’який клімат, мальовничі гірські ландшафти, численні мінеральні джерела, історичні пам’ятки та доброзичливі мешканці сприяють розвитку рекреації та туризму на Закарпатті. Особливо, за останній рік. Так стверджують фахівці. Попереду новорічно-різдвяні свята. І вже понад 90 відсотків готельно-туристичних комплексів на Закарпатті заброньовано.


Вікторія Гутій, директор туристичної агенції:

Навіть такі дати як з 10-го по 15-те січня, за рахунок фестивалю «Червене вино», більше 50-ти відсотків уже заброньовано. Шукають в першу чергу зимової казки, сніжні краєвиди. Також цікаві термальні води Берегівщини та наші замки. Дуже популярними зараз є міста Ужгород і Мукачево, як оглядові — своїм виглядом та структурою усій іншій Україні вони нагадують Європу.
Закарпатці ж для себе раніше обирали переважно європейський відпочинок, оскільки зручно добиратися, а для лижників зі стажем там просто рай. У наших гірськолижних курортів є над чим попрацювати.

Вікторія Гутій, директор туристичної агенції:

Перелік їхніх бід дуже великий. Це є і недостатність кілометрів траси, це поганий сервіс, це не розвинута інфраструктура, це нерозчищені добре траси, це відсутність штучного снігу, це є постійні черги і дуже короткий спуск.
Попри це в 2015-у році туризм на Закарпатті піднявся з колін — сюди тягнуться і українці, і європейці, і навіть росіяни.

Федір Шандор, туризмознавець:

Цього року просто неймовірна кількість російських туристів — з російськими паспортами, з російськими номерами, саме чистих росіян. Поки що ми це явище не можемо прокоментувати, очевидно їм тут спокійніше.
З його слів, закарпатські гірськолижні курорти готові до зимнього сезону. Українців сюди ж вабить близькість до Європи, Карпати та неймовірна кількість фестивалів.

Федір Шандор, туризмознавець:


Специфіка 2015-2016 зимового сезону дуже змінилася. Внаслідок об’єктивних і суб’єктивних причин. По-перше, це погіршення візового обміну між Європейським союзом і Україною. По-друге, валютні проблеми, пов’язані з девальвацією національної валюти. Все це й призвело до того, що українці більше почали цікавитися Україною. Зараз вони є в першу чергу основними споживачами туристичних і рекреаційних послуг в Закарпатті.
За опитуваннями, які проводив Федір Шандор разом з колегами, в усіх туристичних районах області майже стовідсоткова бронь.

Федір Шандор, туризмознавець:


Ми вже бачимо — ті хто працював, ті хто продажі почали вчасно, а не чекали підняття цін, все продали. Зараз іде вторинний ринок, третинний ринок перепродаж. Переважна більшість залишаться святкувати в Україні. Це момент для того, щоб ми покращували сервіс. За нашою спиною 40-ка мільйонна держава.
Цього року відновили і всі, призупинені минуло річ фестивалі, що говорить про реальний попит.
 
UzhInform
скачать dle 11.3
ІНШІ НОВИНИ

Коментарі

Додати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:

Введіть код:



«    Червень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930