У нас були бідні родичі. Вчені виявили найдавнішу ДНК сучасної людини в Європі

Дослідники відзначили, що ДНК цієї жінки не було виявлено у людей, які жили пізніше на території Європи або Азії.
«Дуже інтригуюче, що найраніші сучасні люди в Європі в кінцевому підсумку не досягли успіху!» — сказав Йоганнес Краузе, старший автор дослідження.
Відповідно до наукової роботи, люди могли тісно проживати з неандертальцями 40 тисяч років тому. Крім ДНК, про це говорить і їхній культурний обмін. Так у печерах знайшли і кам’яні знаряддя праці та інші артефакти, характерні для неандертальців.
Попередні докази раннього змішання людини і неандертальця в Європі отримали з останків людини, датованої 40 тисяч років тому, які знайшли в Румунії.
Найдавніша із зареєстрованих ДНК людини свідчить, що багато хто з перших людей в Європі мав коріння неандертальців у своїх генеалогічних деревах.
Дослідження, яке опубліковано в журналі Nature Ecology and Evolution, ґрунтується на аналізі кількох стародавніх людських останків жінки, зокрема цілого зуба і фрагментів кістки, які знайли в печері в Болгарії минулого року. Вони датуються більш ніж 45 тисяч років тому.
Цілком ймовірно, неандертальці були її предками в п’ятому чи шостому поколінні. Цей факт підтверджується тим, що в її геномі виявили довгі смуги безперервної неандертальської ДНК.