єДекларація — нова тимчасова послуга для підприємців »

Портал “Дія” запровадив можливість подання декларації на провадження господарської діяльності в електронному вигляді.
Українські підприємці можуть отримати за лічені хвилини онлайн документи, необхідні для роботи бізнесу.
Завдяки запуску єДекларації процес отримання дозвільних документів максимально спрощено. Зараз це можна зробити в електронній формі — через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку порталу “Дія
 

Хто може скористатися послугою?

ФОПи або керівники ТОВ, які продовжують здійснювати підприємницьку діяльність, але:
  • через війну змінили місце ведення бізнесу;
  • хочуть поновити дозвільні документи, термін дії яких закінчився до 24 лютого 2022 року, тобто до моменту введення в Україні воєнного стану;
  • змушені були змінити вид діяльності, та на здійснення нової їм потрібна ліцензія.

Які документи можна отримати?

  • Ліцензію
  • Сертифікат
  • Посвідчення 
  • Рішення
  • Висновок або дозвіл 

У чому переваги нової послуги?

  • Замість безлічі паперових — один-єдиний електронний документ
  • Реєстрація — миттєво
  • Вартість оформлення — безоплатно
єДекларація здатна замінити 374(!) види дозвільних документів. Припустимо, ви власник маленької кав?ярні. Щоб легально працювати, вам потрібно мати:
  • ліцензію на право роздрібної торгівлі;
  • дозвіл на використання зовнішньої реклами;
  • багато інших важливих документів (близько 25).
На отримання всіх цих офіційних паперів, необхідно витратити чимало часу, адже потрібно відвідати щонайменше 6 державних установ. Такий бюрократичний “квест” може тривати 3-3,5 місяці. 

Послуга єДекларація дозволяє економити час, нерви та ресурси:

  1. На оформлення необхідно витратити лише 3 хвилини
  2. Не потребує розгляду чиновників та очікування рішення 10, 14, 30 та більше днів
  3. Замовивши документ, можна одразу почати працювати  

Чи діятиме єДекларація після війни?

Ні. Не пізніше 3 місяців після припинення або скасування в Україні воєнного стану потрібно буде звернутися до відповідних органів ліцензування та дозвільних органів та отримати необхідні паперові документи в передбаченому законодавством порядку.
Послуга реалізована громадськими зусиллями Мінцифри, Мінекономіки та Офісу ефективного регулювання BRDO та буде доступна у період дії воєнного стану.
 Надаємо для використання в роботі інструкцію 
https://docs.google.com/document/d/14MsdH5Cb5MoyRAm4zhpY0oqufVOZvDeQF4bprBwu8uc/edit#heading=h.6etcl94mboi7