НКРЕКП скасувала перевірку “Закарпаттяобленерго” за скаргами споживачів

10 січня відбулось засідання, на якому Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг зняла з розгляду питання про проведення позапланової виїзної перевірки ПРАТ «Закарпаттяобленерго» за зверненнями споживачів. Про це йдеться на сайті НКРЕКП.
Про перевірку восьми обленерго стало відомо на початку січня, серед них було і «Закарпаттяобленерго». У НКРЕКП зазначали, що скарги споживачів електроенергії стосувались:
  • нерівномірного (несправедливого) розподілу ОСР участі споживачів у заходах з розвантаження енергосистеми (графіках відключення)
  • недотримання ОСР графіків аварійних відключень та неналежного інформування, які містять, зокрема, скарги щодо надання операторами телефонних «гарячих ліній» некомпетентних відповідей, а також заяви про порушення прав та інтересів споживачів на отримання достовірної інформації.
Про причину відміни рішення про перевірку «Закарпаттяобленерго» на сайті комісії не повідомили. Відтак, НКРЕКП здійснить перевірку ПРАТ «Волиньобленерго»; ПРАТ «ДТЕК Київські електромережі»; АТ «ДТЕК Одеські електромережі»; ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі»; АТ «Прикарпаттяобленерго»; АТ «Полтаваобленерго»; АТ «Хмельницькобленерго».
Зазначимо, що це повинна була бути третя перевірка «Закарпаттяобленерго» від початку введення стабілізаційних графіків відключень/включень електроенергії за скаргами споживачів. Відомо, що найбільше скарг на графіки відключення електроенергії надходять на урядову лінію.
Крім того, раніше міністр енергетики України Герман Галущенко заявляв, що керівники обленерго нестимуть персональну відповідальність за недотримання графіків відключення електроенергії.