НКРЕКП скасувала перевірку “Закарпаттяобленерго” за скаргами споживачів

Про перевірку восьми обленерго стало відомо на початку січня, серед них було і «Закарпаттяобленерго». У НКРЕКП зазначали, що скарги споживачів електроенергії стосувались:
- нерівномірного (несправедливого) розподілу ОСР участі споживачів у заходах з розвантаження енергосистеми (графіках відключення)
- недотримання ОСР графіків аварійних відключень та неналежного інформування, які містять, зокрема, скарги щодо надання операторами телефонних «гарячих ліній» некомпетентних відповідей, а також заяви про порушення прав та інтересів споживачів на отримання достовірної інформації.
Зазначимо, що це повинна була бути третя перевірка «Закарпаттяобленерго» від початку введення стабілізаційних графіків відключень/включень електроенергії за скаргами споживачів. Відомо, що найбільше скарг на графіки відключення електроенергії надходять на урядову лінію.
Крім того, раніше міністр енергетики України Герман Галущенко заявляв, що керівники обленерго нестимуть персональну відповідальність за недотримання графіків відключення електроенергії.